Згідно із Законом України “Про захист прав споживачів”, Цивільного кодексу України та Постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”, квіти, домашні рослини та інші подарунки (м’які іграшки, харчові продукти тощо) не підлягають обміну або поверненню.

Повернення товару може бути тільки в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект у момент отримання цього товару і Покупець впродовж 24 годин з цього моменту звернувся зі скаргою до Продавця про зіпсований товар, надавши відповідні підтверджувальні фотографії. Скарги, які надійшли пізніше доби після отримання замовлення, не розглядаються.

При перевиконанні замовлення (заміні товару), Продавцю потрібно повернути зіпсований товар в такому ж вигляді, в якому він був доставлений. Продавець може відмовити в перевиконанні, якщо в одержувача є особисті причини щодо товару (алергія, невподобання тощо).

Адреса для надсилання скарг: kvity.lviv.ua@gmail.com